jueves, 29 de marzo de 2012

Les inteligències múltiples.

El meu grup vam escollir el tema de les inteligències múltiples per a realitzar la conferència. Des de un principi era un aspecte que ens cridava molt l'atenció i el vam triar per tal de conèixer més sobre la teoria i com aplicar-ho com a mestres.

La idea principal que me'n porto de la realització del treball és la importància de propagar aquest concepte a les escoles, per deixar de banda l'escola tradicional només centrada en les intel·ligències lògico-matemàtica i lingüística.

Com a mestre, m'ha quedat clar que cada nen és un món i que no a tots se li donarà bé una cosa. Un nen no serà més llest que un altre, sinó que se li donaran millor coses diferents, la riquesa està en la diversitat. Per tal d'avaluar les intel·ligències múltiples alguns mètodes que podria portar a terme són:



  • Fer fotografies de com els nens van treballant, sobretot de les construccions i altres activitats que no perduren.
  • Escriure un diari entre alumnes i professor sobre què i com van aprenent.
  •  Grabar en audio com llegeixen
  • Parlar d'anècdotes
  •  Que els alumnes mateixos vagin anotant en un gràfic penjat a la classe la quantitat de contes llegits, etc.
Crec que el temari de la nostra conferència era molt ampli, i donat la falta de temps vam haver de dedicar massa temps a l'explicació de la teoria. Llavors, va mancar centrar-ho en com aplicar la teoria a la pràctica com a mestres.




No hay comentarios:

Publicar un comentario